Kõige vägevam bloogh üldse maailmas tõenäoliselt

See bloog siin on selleks, et ma saaks kuulsaks ja palju raha. Siis ostan suure bmw! Ja elu on täiuslik!

teisipäev, mai 01, 2007

Edgar tuleb, Edgar päästab!!! Isiklikult.

Postimees: Linnavalitsuse pressiesindaja kritiseeris Vene raadios Eesti valitsust
Vaino sõnul on Eestis nüüd ainult üks jõud, kes üritab midagi ette võtta. «Valitsus ei suuda luua dialoogi selles absoluutselt polariseerunud ühiskonnas, kus ühel pool on 400 000 inimest, teisel pool natuke alla miljoni. Seepärast on selle missiooni enda kanda võtnud Keskerakond ja isiklikult Edgar Savisaar.»
Raadio 2: Peeter Oja kommentaarid 28.04.2007 (link MP3):
Teda iseloomustaks, täna hommikul ma just mõtlesin, üks anekdoot tuli mulle meelde, kuidas mees läks tsirkusedirektori juurde, ütleb: "Mul on suurepärane trikk. Ja trikk on selles, et maneeži keskel on suur tsentrifuug täis sitta. Ma panen selle pöörlema. Ta hakkab kiiresti pöörlema ja ühel hetkel avaneb see tsentrifuug ja kogu see sitt lendab inimeste kaela. Ja siis tulen mina: üleni valges." Vot täpselt selline käitumine on tegelikult Edgar Savisaarel.

Sildid: , , ,

0 Comments:

Postita kommentaar

Links to this post:

Looge link

<< Home