Kõige vägevam bloogh üldse maailmas tõenäoliselt

See bloog siin on selleks, et ma saaks kuulsaks ja palju raha. Siis ostan suure bmw! Ja elu on täiuslik!

esmaspäev, aprill 30, 2007

Mis Kivirähkile nüüd siis sisse on läinud???

Ma arvan, et ühiskonna sisemise stabiilsuse hävitamise ja Eesti rahvusvahelise
maine kahjustamise pärast peaks peaminister Andrus Ansip ametist lahkuma!
Hmm...
Ma ei oska küll eriti näha, kuidas see Eesti rahvusvaheline maine nüüd hirmsasti kahjustunud on. Viimased päevad on olnud küllalt erandlikud selles mõttes, et Eesti riik on tõepoolest üle tüki aja riigina üldse käitunud. Pikemas perspektiivis on Eesti maine ainult tõusnud. On näidatud, et me ei kohku tagasi ka keerulistest otsustest ja ei lase teatud sõbralikel naaberriikidel pidevalt ilma igasuguse reaktsioonita meid demagoogiliselt rünnata. Eesti valitsuses on lõpuks seltskond, kes on võtnud tõsise sammu, teades väga hästi, et see oli riskantne kuid riigile tervikuna sisemiseks puhastuseks vajalik. Mina võtan küll valitsuse ees mütsi maha. Rääkimata meie politseist, kes on antud oludes isegi ootusi ületavalt adekvaatselt käitunud - ok, esimese öö laamendamise kontrollimine jäi ebapiisavaks, aga ma olen nõus selle kirjutama igasuguse sarnase kogemuse puudumise ning osaliselt võibolla ka teatud taktikalise arvestuse arvele. Ja taktikalise arvestuse all ei pea ma silmas mingit laiemat konspiratsiooniteooriat vaid lihtsalt seda, et märatsevatel vandaalidel on laiemas plaanis kasulik lasta mõnd aega laamendada, kui alternatiiviks oleks mässu maha surumine, millega võivad kaasneda ka inimohvrid.

Ma tean ka väga hästi, et kõiksugused internetiportaalide küsitlused on suht bullshit, aga midagi siiski. Las siis härra sotsioloog kommenteerib neid tulemusi kah, et miks need kuidagi ei näita seda, et Eesti enamus (isegi mitte kesknädala külastajate enamus) oleks Ansipi otsustele vastu:

Äripäev (30.04.2007):
Äripäeva küsitlus

Kesknädal (30.04.2007):
Kesknädala küsitlus
edit 02.05.2007: muidugi oligi naiivne arvata, et Masendav Partei midagi sellise häbiväärse tulemusega ette ei võta. Postimees: Programmeerija: Kesknädala lehel võltsitakse küsitlustulemusi.
Tänaseks on tulemus selline, et hääletanuid on 21 071, "Jah" poolt on 11 626 (55,2%), "Ei" poolt 9 445 (44,8%). Ilmne näide sellest, miks, nagu ma juba enne ütlesin, need virtuaalküsitlused on paras bullshit. Eriti nende eksisteerimise hilisemas staadiumis, kui vajalikud "korrigeerivad" meetodid on ühe või teise poole esindajate poolt käiku lastud.

Postimees (30.04.2007):
Postimehe küsitlused
Äripäev (01.05.2007):

Eesti Ekspress (05.05.2007):

Sildid: , ,

0 Comments:

Postita kommentaar

Links to this post:

Looge link

<< Home