Kõige vägevam bloogh üldse maailmas tõenäoliselt

See bloog siin on selleks, et ma saaks kuulsaks ja palju raha. Siis ostan suure bmw! Ja elu on täiuslik!

neljapäev, jaanuar 04, 2007

Savisaarel ohjad käest?!

Ei läinudki palju aega, kui juba saigi selgeks, et Saviets ikka päris ise ei blogiseeri ning tema asemel kirjutab hoopiski neidis, kelle indiaani-nimi on "see-sekretär-kes-Savietsuga-küll-kuskil-palmide-all-puhkamas-pole- käinud". Nojah. Nõu sürprais, tegelikult. Ei see, et Saviets ise blogi ei kirjuta, ega see, et masendav-erakondlased süüdimatult seda väitsid, ega ka see, et see nii haledal kombel välja tuli.

Üks sürprais siiski on, tuleb tõdeda. Ja see on, et masendav-erakondlased nii tühmid võivad ikkagi olla, et nad ei saa aru, et:
a) selline vassimine tuleb eriti just neti-keskkonnas väegade kiiresti välja,
b) panna rahvale teada-tuntud väljendusmaneeriga keskealise mehe pähe blogima 20-aastane neiu pole just kõige lollikindlam plaan,
c) blogimisega saab enda poole võita paremal juhul ainult neid inimesi, kes blogimismaailmaga rohkem kursis on - ehk siis nooremat rahvast. Ja kui blogimisel mingi jamaga vahele jääd, siis see vähenegi võimalik "street-credibility", mis blogimisega võiks tekkida, puruneb kildudeks ning blogiringkonnas saadakse eriti sügava naerualuse staatus (tainas, abiratas, masendav, kohutav - anyone?)

Küsimus: kus krt oli Savisaar, kui pauk käis, ehk et kui "see-sekretär-kes-Savietsuga-küll-kuskil-palmide-all-puhkamas-pole- käinud" sai või võttis ülesandeks Sireti blogi pidama hakata? Olgu mis iganes, aga rumal see mees küll pole. Või siis bloginduse vallas ikkagi piisavalt, et säänne prohmakas läbi lasta? Arusaamatu.

---
Tegelikult ma võtsin täna päeval hoogu, et Sireti ja Sireti teise blogi sissekandeid siin lahkama hakata (ma vist ei pea hakkama eraldi tõestama, et need kaks blogi tõepoolest sama inimese või vähemalt sama "toimkonna" poolt koostatud on - võrrelge väljenduslaadi, mõttemaailma ja vormistust). Veidi on see nüüd aktuaalsuse kaotanud ja ma ei vaevu. Need sissekanded sealsetes blogides ongi täpselt sellise 20-aastase neiu käekiri, mille lähemalt kommenteerimine tundub mõttetu. Küll aga on veidi liiga hüsteeriliselt halenaljakas viimane Sireti sissekanne, mis tehtud pärast tegelikkuse paljastumist (ahjaa, siinkohal kasutaks võimalust ja tänaks Vasak-Sirjet, kelle maailma- ja blogivaatest ma muidu tavaliselt üldiselt eriti ei pea). Toon selle siinkohal ära täismahus, kuna kõhutunne ütleb, et sellel väga palju oma originaalis elupäevi järgi jäänud pole.
3.1.07
Edgar Savisaar: Segaseks olete läinud või?

Ma olen pikka aega kasutanud seda võimalust, et keegi minu abilistest kogub mulle saadetud küsimused kokku. Kunagi pole sellest probleemi olnud.

Kui keegi püüan nüri järjekindlusega väita, et mina pole mina, siis on see pigem tema isikupära. Mulle teeb see rohkem nalja.

Rohkem ma sel teemal diskuteerida ei soovi!

Parimate soovidega!
Edgar Savisaar

Kirjutas Edgar Savisaar Kell 6:54 PM
Igatahes... kui see nüüd oli tõepoolest Savietsu isiklik ja omasõnaline pöördumine, siis ma oleks küll mehe vaimse tervise pärast tõsiselt mures. Ei ole võimalik, et ilma meditsiiniliste probleemideta võiks nii kiiresti toimuda nii suur muutus rafineeritud paksu nahaga pikaajalisest tipp-poliitikust end 20-aastase kombel väljendavaks ning ilmselgeid ärrituse märke avaldavaks blogipostitajaks. Eriti, kui pärast seda käitub inimene tavaelus taas tavapärasel moel (või noh, ma eeldan, et homme me ei loe ajalehest, kuidas Saviets tuli tööle lumelauduripükstes ja ütles igale vastutulijale "jou, vatsap, mään! Blogimine ruulib, jess, reform is sucks!"). Skisofreenia märgid oleks need vist... kuigi mul puudub igasugune kompetents distants-diagnoose määrata.

Nii et hale, kuidagi väga hale oli see paari-päevane "blogi-saaga". Tegelikult on huvitav nüüd jälgida, kui kaua veel üritatakse "tõestada", et Sireti ploog pole Sireti ploog vaid ikka Savietsu isiklik ja kõik, kes teisiti arvavad, on "segaseks läinud või". Või veidi teisiti - kui kaua lastakse Siretil tolles ploogis Edgar Suure nime all hullu panna. Ja paraku - ega sellest lollusest ikkagi midagi ei muutu: masendav-toetajad ei saa üldse aru, mis krdi bloogidest viimasel ajal lehtedes on kirjutama hakatud. Kõlab igatahes väga kahtlaselt vastikute paremerakondlaste välja mõeldud jamana. Ja kõik, kes saavad aru, kui tobe kogu see Sireti blogikampaania olnud on, niikuinii ei läheks masendavatele oma häält andma. Nii et rahva lollitamine jätkub endistel tuuridel, rahvas on aga rahul ja annab hääle ikkagi õigetele inimestele. Rahvas on suures osas endiselt loll.

Samal teemal:

0 Comments:

Postita kommentaar

Links to this post:

Looge link

<< Home