Kõige vägevam bloogh üldse maailmas tõenäoliselt

See bloog siin on selleks, et ma saaks kuulsaks ja palju raha. Siis ostan suure bmw! Ja elu on täiuslik!

kolmapäev, detsember 13, 2006

Taustamuusika kodulehel - nalja teete vä?

Situatsioon - kuulad arvutist rahulikult oma playlisti, surfad mööda internetti ringi, pikema aja peale on lahti tehtud korraga juba 10+ akent/tabi/sakki (oi ma ei saa sellest üle, tab on eestikeeli väidetavalt SAKK... hahahhaaa...), klikid ühelt aknalt teise... ja siis äkki... krt, mingi jama nagu, et lisaks playlistile hakkab mingit muud heli peale kütma. Ja juhe jookseb kokku, et mis värk nagu eks... ja katsu siis sellest 10+ saki (hahaa) räbust see õige sakk (hehee) üles leida, et mingisel nupul kuskil muljuda, et see peale käristatav muusikapala kinni lülitada. Eriti hea on, kui mitte kuskilt ei loe välja kah, et "selle lehe taustaks käib mingi häiriv muusikapala" ning nuppu, millest seda kinni lülitada, lihtsalt EI OLE. No suur aitäh, selliste lehtede autoritele. Arvake ära, kas ma loen veel teie lehte, kui ma olen suutnud identifitseerida, et just teie lehelt see jura mu kõrvadesse sundmeetodil tuuakse. Kusjuures, võiks arvata, et ainult mingitel algajatel 12-aastastel "it-kuttidel" tuleb selline hea mõte pähe. Ei, olen sellist lähenemist ka nö korporatiivsaitidel kohanud. Tavaliselt käib selle juurde mingi häirivalt aeglane ja virvendav Flash-jura. Jõle kipa-änksa-noortpärane-sitt kindlasti, aga minu hiir hakkab selle peale "close" nuppu otsima.

Nii et kõige üldisemalt - krt, ärge toppige oma kodulehtedele mingit taustamuusikat! Kui, siis ainult nii, et külastaja peab nuppu vajutama, et see käima läheks, mitte nii, et nuppu peab vajutama, et see vait jääks!

Ahjaa... ja need kuradi "heliefektid" unustage ka ära, et iga kord, kui ma kuhugi lingi peale hiirega liigun, käib mingine värdjas "põmm" või mingi muu sarnane idiootne müra. Jõle närvi ajab noh, eriti kui mingit asjalikku infot enda arust taga ajad.

Eraldi teema on mingid bännerid, mis hakkavad Sinuga kilehäälselt "rääkima", kui head kaupa nad Sulle pakuvad (tavaliselt on tegu mingite eriti haigete "smailidega", kes, ma ei teagi, mida siis täpsemalt Sul arvutis tegema peavad - põhiliselt kasutajatele närvidele käima, ma kujutan ette), kui nende peale kogemata hiirega liikuda. No tõepoolest... kas tõesti hakkab keegi selle peale asja vastu rohkem huvi tundma? Kusjuures tõenäoliselt isegi hakkab. Inimesed on suures osas ikka uskumatult tölplase aruga loomad.

arrowheader
"inimesearmastaja"

0 Comments:

Postita kommentaar

Links to this post:

Looge link

<< Home