Kõige vägevam bloogh üldse maailmas tõenäoliselt

See bloog siin on selleks, et ma saaks kuulsaks ja palju raha. Siis ostan suure bmw! Ja elu on täiuslik!

esmaspäev, november 13, 2006

Orkut ja google ja blogger ei saa omavahel eriti läbi

Idee kohaselt on see ilgelt kasutajamugav, kui google kõikvõimalikud asjalikud ja vähemasjalikud saidid kokku ostab. Et noh, kõik on integreeritud ja töötab üksteisega smuuudli jne. Persetki, ma ütlen teile! See on juba täitsa harjumuspärane variant, et kõigepealt võtan fajerfoksis lahti orkuti ning kohe otsa teises sakis (jess, sakk on üks jõle hea eestikeelne väljend täbi kohta, sakk dis, beibi) google readeri (sellega loen blogisid noh). Ja siis tuleb kõigepealt sisse logida orkutisse ning seejärel teises sakis (ahhahahahaaaa sakkk) google readerisse. Vastupidi, mkmm, ei toimi. Kui kõigepealt readerisse ja siis orkutisse, siis kui tagasi readerisse liigud, avastad, et oled seal nüüd hoopistükkis orkuti kasutajanime all sisse loganud. Ja seda ju orkutile juba selgeks ei tee, et ta kuidagi müstilisel kombel saaks aru, et edaspidi oleks jõle kena, kui ta mind oma kontole nüüdsest selle kasutajanimega sisse lubaks, mis mul readeris kasutusel on. Jõle keeruline värk, onjä!

Nojah, nüüd avastasin veel kolmandama kipaänksa asja. Nimelt, kui tahan veel lisaks orkutile ja readerile tegeleda ka teiste bloggeris olevate blogide juurde oma blogija nime alt kommentaaride jätmisega, siis on jälle kõik halvasti ja pahasti. Vastu vahib see konto, millega olen readerisse sisse loganud. Ja, nagu te juba aru saate, on see taaskord totaalselt teine, kui see, mida bloggeris kasutan. No ei taha noh kõikjal sama identiteediga olla. JÄTKE MULLE MU IDENTITEEDIKRIIS, ma ütlen eks. Ja kui nüüd logan bloggerist readeri kontoga välja ja bloggeri kontoga sisse, siis on jõle tore, et pean taaskord kogu orkuti ja readeri sisselogimise protseduuri uuesti alustama, misjärel jälle bloggeri konto välja kukub.

MINGE PERSSE RAISK! LASKE MUL ERINEVATES GOOGLE'I IMPEERIUMI OSADES ERINEVATE IDENTITEETIDEGA RINGI TÖLLERDADA!

uhh... kole lugu see identiteedivargus.. või see... noh... -kriis. või midagi.

0 Comments:

Postita kommentaar

Links to this post:

Looge link

<< Home