Kõige vägevam bloogh üldse maailmas tõenäoliselt

See bloog siin on selleks, et ma saaks kuulsaks ja palju raha. Siis ostan suure bmw! Ja elu on täiuslik!

laupäev, september 16, 2006

Scott Adams on tark

Dilberti blogist: "When I wrote my first book, The Dilbert Principle, I inadvertently stumbled on the most powerful, sure-fire book-selling concept ever: Say what other people are already thinking, but say it better than they are thinking it. [...] All non-fiction best-selling opinion books are nothing more than your own opinions fed back to you with seasoning."

Ja ongi nii. Lugege näiteks suvalist "õpi paremini elama" raamatut või midagi sellist populaarteaduslikku nagu "80:20 printsiip" või mingeid muid väga "sügavamõttelisi" "mõtlemapanevaid" juhtimis/turundus/psühholoogiaraamatuid. Kõik räägivad mingitest elementaarasjadest, mida lugejad juba tegelikult teavad, lihtsalt nad suudavad selle ühe mõtte (või paremal juhul kaks mõtet raamatu kohta) lugejatest paremini sõnadesse vormida ja siis mitusada lehekülge õhku juurde kirjutada. Ja me ostame ja loeme ja mõtleme, et küll me ikka oleme targad, et me ju mõtlesime ka tegelikult nii nagu see tark raamat kirjutas. Kohati on majandusmaailm ikka väga lihtne (eriti, mis puudutab turundust ja müüki).


P.S. Neile, kes praegu loevad ja mõtlevad, miks ma laupäevasel päeval järjest 5 postitust blogisse olen teinud: ma olen haige, istun kodus, ja mul on igav.

0 Comments:

Postita kommentaar

Links to this post:

Looge link

<< Home