Kõige vägevam bloogh üldse maailmas tõenäoliselt

See bloog siin on selleks, et ma saaks kuulsaks ja palju raha. Siis ostan suure bmw! Ja elu on täiuslik!

laupäev, september 09, 2006

Ülekuulamishirm

Sattusin mingeid keerdkäikusid pidi sellisele lehele kui http://si.kongress.ee, mis ise tituleerib end "Sõltumatu infokeskusena". Ma väga sügavuti ei jaksanud uurida, mis rida seal aetakse, aga esimene artikkel kohe avalehel on igatahes huvitav: Juhised, kuidas käituda ülekuulamisel. Noh, iseenesest pole sellised juhised kunagi päris mõttetud või üleliigsed, kuna kodanikele nende õiguste selgitamine on minu meelest väga õige tegu. Asi kisub aga vägagi friikiks, kui lugeda sealseid kommentaare lisaks:
Eelmise kõneleja juhistele lisaks - valmista ette ning anna fakte, mis ei vii kusagile. Sea omale sisse tutvusringkonna segment, kes teab sind vaid väga pealiskaudselt. Vajadusel lase tegelastel seda segmenti riskontrollida - sa tead juba ette et see ei vii kusagile, aga aeg on raisatud.

Igaüks võib keerulisse olukorda sattuda erinevate mõttekuritegude eest. Ühte soovitan veel - õppida vastase hulgas ära tundma rahvuselt juute.
et siis selline seltskond... ma ei tuleks väga selle peale, et oma jälgede sogamiseks mingit pseudotuttavate ringkonda soetama hakata. Meestel peab ikka midagi väga huvitavat plaanis olema või väga huvitavad luulud peal käima, et selleni jõuda. Muidugi... kui käiku lähevad juba sellised mõtted kui "õppida vastase hulgas ära tundma rahvuselt juute", siis... noh... ma ei tea.
(Ma siinkohal tahaksin kinnitada, et ma saan aru, et sõltumatu infokeskus ei pruugi sugugi olla kuidagi seotud kommentaaridega, mis nende artiklitele jäetakse.)

Teised huvitavad (või noh, vähemasti huvitava pealkirjaga, ma ei jaksa lugeda) artiklid:
Tiit Madissoni raamat pühade dogmade kummutamisest
Iseseisvuslased versus euroautonomistid - Eesti Iseseisvuspartei versus Isamaaliit/ERL
Fašismi taassünnist Eestis
jne

ja siis vahepeal kirjutab samadel veergudel ka erukindral A. Einseln meediast, eetikast ja poliitikast ajendiks Ärapanija Pealtnägija reklaam, kus Käpikut parodeeritakse.

Imelik lihtsalt, muud midagi.

0 Comments:

Postita kommentaar

Links to this post:

Looge link

<< Home