Kõige vägevam bloogh üldse maailmas tõenäoliselt

See bloog siin on selleks, et ma saaks kuulsaks ja palju raha. Siis ostan suure bmw! Ja elu on täiuslik!

esmaspäev, september 04, 2006

Legendaarne, le-le-gendaarne!

Tänu leheneegrile nägin ja, mis veelgi olulisem, kuulsin üht vana pea unustusehõlma vajunud klassikalist sõnavõttu (27.06.02 video-klipp), mille stenogrammi ma sooviksin siinkohal ka oma bloogi raames jäädvustada.

Saatejuht: "Mis on performance [...]?"

Asjalik mees nr 1: "Performance tegelikult peaks olema... kuidas see nüüd inglise keelest tõlgituna on... on etteaste ja eks igaüks juba tõlgendab seda endale vastavalt, kuidas ta ette astub. Kas keegi teeb väga keerulisema etteaste. Mõne inimese jaoks on performance see, kui ta juba uksest tänavale astub ja ennast teistel näitab. Nii lihtne ta ongi. Ja samas ka nii keeruline."

[---]

Intervjueerija (laulupeol): "Mis asi on performance?"

A. Rüütel: "Ma ei kuulnud."

Intervjueerija: "Mis asi on performance?"

A. Rüütel: "Noh, ma usun et, et täna me kõigepealt elame üle kõike rõõmsat ja seda, mis ajalugu on meile jätnud tänaseks, ja selle nimel ma soovin kõikidele palju õnne ja tahet jätkuvalt edaspidiseks!"
Võimas!

0 Comments:

Postita kommentaar

Links to this post:

Looge link

<< Home