Kõige vägevam bloogh üldse maailmas tõenäoliselt

See bloog siin on selleks, et ma saaks kuulsaks ja palju raha. Siis ostan suure bmw! Ja elu on täiuslik!

esmaspäev, august 21, 2006

Rüütel ütleb TÄPSELT, kuidas asjad on

20.08.2006 (20.08.2003 R.A.J.*)

Psühhoterrorismist:
Rüütel: "Ma ei võta ütlemisi enda isiku vastu, vaid see on ilmselt ühiskonna paratamatu niisugune poliitiline olukord, kus lausrünnatakse, ja ebaausalt, ja ma kasutaks sõna isegi julmalt ja kasutaks mõistet, kui maailmas on levinud praegu terrorism ja üha süvenevad, siis me võime kasutada mõistet ka psühhoterrorism ja selliseid võtteid kasutades siis rünnatakse ja, ma kordan veelkord, et ma olen sellest üle ja võtan kõiki protsesse kainelt."
ETV, "Kas me sellist Eestit tahtsimegi?"
Rüütel: "Nii, ma arvan et see poolteist tundi me rääkisime mitmetest asjadest ja eelkõige majanduslikust arengust ja selle juurde ka sotsiaalsest arengust ja mina rõhutasin, võibolla korduvalt, inimest kõige enam et me peame nägema inimest, ja ma usun et, vähemalt mina tunnetasin et me mõistsime üksteist, aga mul on väga kahju ... peaminister Mart Laari niisugusest avaldusest et see on pööre läänest itta ja nii edasi ja nii edasi siia juurde kõik veel deklareeritud seisukohad, mitmed deklareeritud seisukohad. Sellest on väga kahju. Ma arvan, et kui me võtame tuhandeaastast eesti rahva ajalugu, siis me oleme... Ei ole tarvis ühe käe sõrmi, et kokku lugeda kus me oleme ühiselt tegutsenud. Ja nimetame siin, väga põgusalt ma nimetaksin jüriöö ülestõusu, kus üritasime ühiselt tegutseda, aga see ei õnnestunud kõik. Aga päris kindlasti Vabadussõda, kus me kõik koos läksime rindele selleks, ja võitlesime selleks et luua oma riik. Suutsime seda teha. Kaotasime selle riigi, ja täna pühitsesime 15ndat aastapäeva, kus me suutsime selle riigi taastada. Taastada suutsime aga ainult selletõttu, et me tegime kõik koos selle nimel, kõik mis igaüks suutis ja oskas. Ainult selletõttu. Ja selletõttu mul on sellest lauast siit praegu väga kahju lahkuda, kui sellised avaldused saatsid meie, ma ütleks, asjalikku mõttevahetust."

Ruussaar segab häbitult vahele: "ma loodan et jah..."

Rüütel: "Mul on, mul on, ma ühe lause ütlen veel, ka härra Ansip, Sinu sellest avaldusest et kõik on kadunud ja kaotatud praegu, tänase peaministrina samuti selle jutuajamise sellise avalduse tõttu."
Vana teab, mida räägib!

* R.A.J. - Rüütli aja järgi

1 Comments:

  • At 21/8/06 20:38, Anonymous Dumbuser said…

    "Mul on, mul on, ma ühe lause ütlen veel, ka härra Ansip, Sinu sellest avaldusest et kõik on kadunud ja kaotatud praegu, tänase peaministrina samuti selle jutuajamise sellise avalduse tõttu."

    Vot see on mõtteselguse kõrgem pilotaaž...

     

Postita kommentaar

Links to this post:

Looge link

<< Home