Kõige vägevam bloogh üldse maailmas tõenäoliselt

See bloog siin on selleks, et ma saaks kuulsaks ja palju raha. Siis ostan suure bmw! Ja elu on täiuslik!

laupäev, august 12, 2006

PP - pedede paraad

wolli on kenasti kirja pannud pedede paraadi häda.
Eriti meeldis tema hilisem kommentaar artikli juures, mida siinkohal ka tsiteerin:
"Ma usun siiralt, et valdav enamus homoseksuaalseist inimestest on oma töö- ja ühiskondlikus elus igati tavalised tegelased. Nad elavad oma elu ja tõepoolest -- see pole mitte kellegi asi, keda nad oma vabal ajal kepivad (mõistagi tingimusel, et kepitav asjaga nõus on).

Küll aga on olemas mingi väike, ent häälekas grupp pedesid, kes nõuavad enda tunnustamist just nimelt pedede, mitte arstide, advokaatide või autojuhtidena.

Ja see grupp kutsub ise endale häda kaela. Kui mulle meeldib aeg-ajalt kõva kärts peeru lasta, ei pea ma seda ju tegema Raekoja platsil. Kui ma aga moodustan MTÜ Eesti Inimmetaanivabrikute Liit ja korraldan selle egiidi all Tallinna kesklinnas suure rongkäigu, pole mõtet teeselda üllatust, kui ülejäänud kaaskodanikud selle demonstratsiooni peerukottide paraadiks ristivad."

0 Comments:

Postita kommentaar

Links to this post:

Looge link

<< Home