Kõige vägevam bloogh üldse maailmas tõenäoliselt

See bloog siin on selleks, et ma saaks kuulsaks ja palju raha. Siis ostan suure bmw! Ja elu on täiuslik!

esmaspäev, juuli 24, 2006

Postimees, topelt palun

Kõigepealt. Nägin pääval üht artiklit, mida tahtsin blogerdada. Ja siis nägin ka üht teist toredat asja postimehes, mida tahtsin blogerdada, aga kiirete näppude voorus jäin teiseks ja ei jõudnud.

Kõigepealt siis artikkel. See räägib ehitamise kõrgemast tasemest. Ma ootan põnevusega, millal midagi sellist Eestis võiks näha. Meil küll siin teinekord kukuvad kraanad kui doominokivid ümber, aga nii päris pole õnnestunud, et maja kraana ümber kogemata ehitataks. Mul tuleb hirm peale, kui ma üritan ette kujutada seda kogust haljast viina, mida pidi ära tarbitama selleks, et keegi otsustajatest tähele ei pannud, et keset hoonet justkui mingi sinna mitte mõeldud suur rauakolakas seisab. Karm. Rauast tervis peab olema.

Ja nüüd siis too teine asi - kift uuendus, mis, ma usun, hakkab üha enam Postimehe lugejatele silma. Nimelt siis SELLINE ASI. Ehk siis, kui teil hirmsat moodi veab, siis juhul, kui klikite mõnel artikli juurde viival lingil, hüppab lõbustuseks kõigepealt lahti hoopis selline juuresolevalt pildilt näha olev kena vahepala. Kiirete näppude voorule viitasin ennist lihtsalt seetõttu, et mul jooksis esimest korda nii kiffti asja nähes juhe kokku ja mul võttis rohkem kui 5 sekundit aega, et taibata Print Scrn nuppu vajutada, et see maailmaime ka tulevastele põlvedele ära salvestada. Nüüd siis jõudsin ja ma olen endaga (ja muidugi ka Postimehega) ilgemalt rahul.
Ainult paar aspekti, mille üle ma viriseks - esiteks: kuulge, 5 sekundit on ikka jõle vähe. Vaadake, kui pikalt näiteks televiisoris reklaamipausid kestavad. Ja nemad juba teavad, kuidas reklaami müüa! Ometi mitmekümne aastane kogemus! Ei, 5 sekundit on häbemataselt lühike aeg. Ei jõua isegi köögis võileiba käia tegemas.
Ning teine asi - miks seda reklaami nii vähe ja nii harvalt tuleb? Ma ikkagi arvaks, et iga tõsiselt võetav interneti uudisteportaal peaks hoolt kandma selle eest, et reklaam ilmuks IGALE lingile vajutades. No mõelge ise, mis mulje sellisest portaalist jääb, kes ei suuda isegi piisaval hulgal sponsoreid leida! Ei, see ei lähe mitte, et nii vahvat reklaami lausa tikutulega peab taga otsima. Iga artikli ette reklaam, ning minu soovitus on küll, et kui Postimees tahab välja paista kui innovaatiline ja teadlikule lugejale suunatud väljaanne, siis ta teeb nii, et reklaami paisataks ekraanile lisaks artikli ette veel ka kuidagi artikli keskpaika. Noh, et loed rahulikult, kerid muudkui allapool, ja siis äkki, prauh, reklaam ees (no vähemalt 1 minutiks) ja siis jälle loed artiklit edasi. Vaheldust peab olema! Vaheldust! Ja müügiinformatsiooni.


P.S. ja kolmas asi veel postimehest - nende artikliotsing on täitsa katki juba paar päeva olnud. Kohe mitte üht artiklit ei leita üles. Otsi nii populaarset teemat kui tahes. Ikka null vastust. Jõle keeruline on niimoodi vanemaid toredaid artikleid blogimiseks üles leida, noh :(

1 Comments:

  • At 24/7/06 21:03, Anonymous Anonüümne said…

    Ilmselt on Postimehe geniaalne võrguinimene herr Lillenberg jälle tööle tulnud ja tapva agarusega kukkunud reklaami müüma ja innovaatilisi lahendusi juurutama. Vorstikotkas olla kunagi selle müstilise mehega suhelnud: http://mahwreck.blogspot.com/2006/02/postimees-offline.html.
    Otsingumootor ei tööta muuseas juba ammuilma ja väidetavalt soovitab P-mehe itiosakond otsinguteks kasutada Guugli abi.

     

Postita kommentaar

Links to this post:

Looge link

<< Home