Kõige vägevam bloogh üldse maailmas tõenäoliselt

See bloog siin on selleks, et ma saaks kuulsaks ja palju raha. Siis ostan suure bmw! Ja elu on täiuslik!

pühapäev, juuli 09, 2006

OX.ee - täitsa töötab...

ox.ee
Sai veidi aega tagasi ostetud DVD-kirjutaja sellisest paigast kui http://www.ox.ee
Põhimõtteliselt läksin lihtsalt riski peale välja, et keegi mulle tõepoolest odavalt mingi kama koju kätte toob, kui ma juba niigi kogu raha pimesi ära olen maksnud. Raha oli veidi peale poolt tuhandet eesti krooni. Mitte just kroon 50, aga ka mitte tapvalt suur summa, kui ilma peaks jääma.

Suur oli minu üllatus, kui 3 tööpäeva möödudes (vahele jäi ka 2 nädalivahetusepäeva) helistati õhtul kuue paiku ja küsiti, kas ma olen ehk kodus, et hea meelega toodaks kaadervärk mulle kohale. Ja toodigi. 20 minuti pärast.

Et ühesõnaga ma mõtlesin kirja panna, et ettevõtmisel Ox Eesti OÜ on vähemalt üks positiivse kogemusega klient olemas. Kirjutaja (Lite-on SHW-16H5S) täitsa töötab ja puha. Paar negatiivset aspekti siiski sooviks ka mainida:
  • arvestada tuleb, et vidina ostmisel saate tõenäoliselt selle ilma karbi, manuaali, draiveri ja kaasneva tarkvarata. Tõenäoliselt on vidinad ametlikult mõeldud ainult koos arvutikomplektiga müümiseks... aga noh, hinnad on ka sellised madalaimad turul, mis ma välja suutsin leida, mistõttu tuleb arvestada mõnetise isetegevusega. Draiverit eraldi polnudki tegelikult vaja, WinXP suutis kirjuti automaagiliselt üles leida ja käima panna. Küll aga oli vaja oma käe peal internetist üles otsida kaks tarkvarajuppi, et õpetada kirjuti plaatidele ka pilte joonistama (LightScribe värk, junõu).
  • ametlik arve/üleandmisakt esitatakse kah, ainult et huvitaval kombel pole peale märgitud ettevõtte aadressi. Nii et kui peaksite juriidilise isikuna ostma ja raamatupidamises kajastama, siis olge tähelepanelik. Minu mälu mööda peab ametlikel raamatupidamisdokustaatidel ikkagi ametlik juriidiline aadress ka peal olema.
  • garantiitemaatika... siiani pole vaja olnud, kuna asi tõesti töötab (ptüi-ptüi-ptüi üle vasaku õla seina peale ilusad lärakad), aga kui tulevikus peaks midagi juhtuma, siis ma ei taha ette kujutada, kas ja kuidas sellise virtuaalfirmaga garantiiasju korda saaks aetud.
Et siis selline jutt. Mõtlesin, et panen kirja, kuna kui ise püüdsin ettevõtte kohta mingit taustinfot internetist hankida, siis ei leidnud mitte essugi. Noor virma kah. Nüüd siis võibolla on mõnel tulevasel potentsiaalsel ox.ee kliendil mingigi infokild internetist võtta.

1 Comments:

  • At 28/7/06 19:54, Anonymous Anonüümne said…

    Terv,

    OX'i aadress on Uus-Tatari 25/Veerenni 13,
    10134, Tallinn
    http://www.ox.ee/est/read/3
    Tore, et midagi positiivset leidsin.
    Olen otsinud netist infot aga keegi ei tea OX-st midagi.
    Tahaks sealt kõlle tellida, eks siis tuleb proovida.

     

Postita kommentaar

Links to this post:

Looge link

<< Home