Kõige vägevam bloogh üldse maailmas tõenäoliselt

See bloog siin on selleks, et ma saaks kuulsaks ja palju raha. Siis ostan suure bmw! Ja elu on täiuslik!

kolmapäev, märts 29, 2006

olen vist ise loll

näe, ja rahvas arvabki, et häälte ostmine on koledam kui salaja lindistamine (muidugi jõle ränk üldistus mingi 26 arvaja pealt, aga ikkagi): http://www.u-pop.ee/kuku/forum/fsub/1556/

Mis see poliitiline igapäev muud on kui üks häälte ostmine?? Te arvate, et masendavast erakonnast on 32 tüüpi volikogus oma sügavast veendumusest? Te arvate, et masendav erakond leidis KÕIKI linna erinevaid linnaosavalitsusi, ameteid jne jne juhtima kõrgete aadetega põhimõttekindlaid sügavate veendumustega inimesi??? Nalja teete vää? Ja kui siis tuleb välja, et näe, tõepoolest mõned "professionaalsed" (s.t. elukutse poolest, mitte kõrgete võimetega vms) poliitikud vajavad äraelamiseks mingit ametikohta või haljast pappi, siis tuleb see pööblile üllatusena...

Muuseas, kuulasin siis nüüd isegi tolle 7-minutilise jura ära. Või noh tegelikult kuulasin nii umbes 4 minutit, 2 minutit läks lihtsalt kõrvust mööda ja enne viimast minutit panin kinni. See Batmani (või Bitman või misiganes tolle tola nimi oli) kisa ja ebakonkreetne hala lihtsalt hakkas niiväga kõrvadele. Kogu asi haiseb rämedalt Batmani väljapressimise moodi, et tuli kohale ja hakkas mingit udu ajama, et võibolla tuleks üle ja midagi tahaks vastutasuks saada. Oleg siis üritas aru saada, mida inimesel vaja on, aga see tõhk keerutab ja ei arva midagi. Kusjuures, võin küll eksida, aga minu meelest kokkuvõttes ei pakkunud Rebane mitte midagi, et Batman enda poole saada. Kui mingi tüüp, kellega tahes tahtmata tuleb ka edaspidi koostööd teha, tuleks mulle jahuma, et võibolla tuleks üle, aga ma täpselt ei tea, mida ma tahan, siis ma sama moodi üritaks vähemasti selgusele jõuda, millistest summadest ja kategooriatest me üldse teoreetilises plaanis räägiksime. Nii et ma tõepoolest ei oska praegu Rebast patuseks mõista.

Aga masendavale erakonnale demagoogia ja kõvade võtete eest muidugi kümme punkti! Nad ikka valdavad seda masside hullutamise kunsti väga kõrgel tasemel, tuleb tunnistada, midagi pole teha. Sama moodi nagu tuleb tunnistada, et ka suured ajaloolised türannid on omal ajal kõvad mehed olnud just masside hullutamise aspektist (ühtegi konkreetset nime ma võrdluseks ei hakka tooma, pärast lintšitakse veel mind ära). Muidugi on kogu see tegevus sügavalt taunitav, aga nipid on meestel kõrgemast klassist. Bravo!!! Tsirkust saab ikka täie raha eest, saaks nüüd veel leiba kah, seltsimehed...

0 Comments:

Postita kommentaar

Links to this post:

Looge link

<< Home