Kõige vägevam bloogh üldse maailmas tõenäoliselt

See bloog siin on selleks, et ma saaks kuulsaks ja palju raha. Siis ostan suure bmw! Ja elu on täiuslik!

neljapäev, märts 23, 2006

Kas saab normaalse presidendi?

Postimees kirjutab:
Reformierakonna juhatus nimetas täna üheks oma presidendikandidaadiks sotsiaaldemokraat Toomas Hendrik Ilvese, kes on kandideerimiseks ka oma nõusoleku andnud.
[...]
Sotsiaaldemokraadid kogunevad oma presidendikandidaate arutama 2. aprillil ning Toomas Hendrik Ilves on nende peamine eelistus.
[...]
Veskimägi ei välistanud, et Ilves võib olla ka üheks Res Publica poolt esitatud kandidaadiks.
Kas see võiks olla märgiks, et parteid hakkavad tasapisi leidma ühiskandidaati, kellega K-ohukese ja Eesti Rahva Tilli erakonna üles seatavatele vastu seista? Hea oleks.
Iseenesest pole ma kindel, kas Ilves oleks minu esimene valik presidendi kohale, kuid tegelikult võiks ta seda positsiooni väga hästi välja kanda (erinevalt mõnest duracelli jänesest). On ta ju rahvusvaheliselt siiski olnud Meri kõrval tõenäoliselt Eesti teiseks kõige koloriitsem poliitik. (Mitte et ma sooviksin teoreetiliseski plaanis neid kaht meest omavahel võrrelda.) Ja antud ajahetkel tundub ta olevat realistlike seast kõige parem variant, kelle taha oleks nõus koonduma parempoolsed ning ka sotsdemid. Kui nad suudaksid piisavalt ühtsena Ilvest toetada, ei pruugi ka Tillierakonna ega Kohukese murdumine ja Ilvesega nõustumine võimatu olla. Oleks ju nõme, kui Till ja Kohuke hakkaks jonnima ning laiapõhjalise toetusega kandidaadi vastu oma tüüpidega võitlema. Jääme lootma kõige paremat...


P.S. Põhjus, miks ma pidevalt Postimeest tsiteerin on väga lihtne: ma ei viitsi erinevaid meediakanaleid internetis sirvida ja nii olen katse-eksitus-meetodil välja valinud just Postimehe, mille kujundus ja ülesehitus on mulle kõige enam sümpatiseerinud. Sisu poolest on nad kõik üks ja seesama (Postimees, EPL, Delfi jne).

0 Comments:

Postita kommentaar

Links to this post:

Looge link

<< Home