Kõige vägevam bloogh üldse maailmas tõenäoliselt

See bloog siin on selleks, et ma saaks kuulsaks ja palju raha. Siis ostan suure bmw! Ja elu on täiuslik!

reede, märts 31, 2006

Bittman

Täna siis näidati "Kahvli" saates kohe päris elusuuruses, mis tüübiga on Bittmani näol tegu. Kuigi minu sügav sümpaatia masendava erakonna suhtes peaks praeguseks juba enamvähem selge olema, siis isegi oma kõige märjemates unedes ei osanud ma näha, et kohe päris sellised tölplased masendava erakonna ridades meie linna juhtima on lastud. Masendav on kõige õigem sõna. MA-SEN-DAV!!!

Te üritage kuulata seda täislindistust (68 min 35 sek): http://files.minut.ee/sound/2006/REC_0001_LP.wav
Ütlen ausalt, mina ei suutnud. Lolli räuskamine lihtsalt on niivõrd tülgastav, et ei jaksa, noh. Paar rida siiski noppisin kohe algusest, mis võiks Troppmanni päris hästi iseloomustada. Te lugege ja katsuge ette kujutada, et selline džentelmen on kohaliku võimu esindaja, kellest sõltub järgmise 5 aasta jooksul see, kuhu poole linn liigub.

(B) - Bittman, Tõnis
(R) - Rebane, Oleg
(B) Privet!
(B) Kak unas.. Kak unas dela?
(R) [arusaamatu küsimus] ... istuda või?
(B) Vahet ei ole, võib nii, võib naa.
(B) Ei, pluss 1 näitab, mis Sul näitab?
(R) Poolteist, miinus.
(B) Miinus vä? Alles kesklinnas käisime põnnil seal lasteaias seal oli kuradi ühel oli, ühel oli kuradi, sünnipäev ja kuradi noh... oli kuradi miinus üks. Siin on pluss üks, kurat!
Tõsiselt sügav härrasmeeste dialoog. Kuradi lasteaia kuradi sünnipäev, kurat.

Ja endiselt ei mahu mulle pähe, kuidas on võimalik, et sellised sügavalt harimatud või noh, lihtsalt lootusetult lollid oinad avalikult oma salalindistustest praalida saavad ilma, et rahvas tagajalgadele tõuseks ja kõva häälega lollidelt koha maha panemist nõuaks. Aga ei midagi,

WEL
COME
TOEST
ONIA!

Positivli tränsfoorming...

0 Comments:

Postita kommentaar

Links to this post:

Looge link

<< Home