Kõige vägevam bloogh üldse maailmas tõenäoliselt

See bloog siin on selleks, et ma saaks kuulsaks ja palju raha. Siis ostan suure bmw! Ja elu on täiuslik!

esmaspäev, veebruar 20, 2006

Valusad laksud...

Siinkohal tuleks lihtsalt inimestele kätte juhatada lingid ja lõpetada tõdemusega "ei kommentaari!"
Kuna ma aga ei oska nii stiilne olla, siis...

http://www.tv.ee/static/manager/pildid/...
See on nüüd siis üks koht internetis, kus saab tagantjärgi TV3 Reporterit ja muid põnevaid asju vaadata. Minu seekordne väljavalitud klipp näitab, kuidas elu on Eestis võrreldes nõuka aja lõpuga oluliselt paremaks läinud, kuidas inimesed on rõõmsad, aupaklikud ning ligimest armastavad ning kuidas progress on ilmselge. Ise osalesin samuti ühel säänsel üritusel paar päeva tagasi, nagu eelmisest postitusest lugeda on võimalik. Kahjuks päris verd, pisaraid ning valimatut sõimu ei näinud. Olin tõenäoliselt lihtsalt nõrgemale seansile sattunud. Kahju iseenesest muidugi.
(P.S. kuivõrd Eesti on ametlikult microsofteeritud riik, siis töötab ülal olev link kindlasti ainult MS Internet Exploreriga, teiste brauserite eest ei vastuta, minul näiteks Firefox ei saanud aru, mida ta tegema peaks.)

http://www.lastekas.ee/
Kui teil vedas, siis te nägite selle kipaänksa lehe üldsegi mitte häirivalt rõveda helikeelega reklaami eeltoodud tv.ee lingile vajutades. Külastasin siis minagi korraliku reklaamiohvrina toda lehte. Soovitan soojalt teilegi. Vaadake kindlasti multikaid! Mul jäi ainult üks küsimus: kas ikka on kõige õigem lasta alaealistele suunatud produktsiooni tootma korraliku kanepi-laksu all olevaid "kunstnikke"? Selles, et lastele suunatud teoste ees kohustusliku ajupesu näitamine on igati tubli ning eeskujulik tegevus, ma ei kahtlegi.

0 Comments:

Postita kommentaar

Links to this post:

Looge link

<< Home