Kõige vägevam bloogh üldse maailmas tõenäoliselt

See bloog siin on selleks, et ma saaks kuulsaks ja palju raha. Siis ostan suure bmw! Ja elu on täiuslik!

reede, veebruar 17, 2006

Kanagripp

Oh, mis vanainimeste jutt, aga kas te pole tähele pannud, kuidas mida aeg edasi, seda vastikum on haige olla? Kooliajal ma justkui mäletaks, et selline normaalne palavik, väike kurguvalu ja nöha (see on minu leiutet sõna nohust ja köhast, patent pending) olid miskid mõttetud vidinad, aga kuna täiskasvanud pidasid sellistel puhkudel õigeks, et laps peab kodus olema, siis... no, mis mul sai selle vastu olla - täiesti tasuta ilma süümepiinateta välja teenitud vaba päev! juhuu!

Kaasajal aga piisab pisikesest kurguvalust, isegi palavikku ei pruugi tõusta, ja juba on selline tunne, et nüüd on minek. Mõte jääb seisma, silmad on punased, iga liigutuse peale hakkab higi voolama, paar minutit ühe koha peal seistes on tunne, et kipub minestamisele, kuulge, see ei ole normaalne! Ainult üks asi on vist täiskasvanuna haige olemisel parem kui lapsena - võib täiesti vabalt kuskil keset päeva pits viina võtta, öeldes, et külmarohi, ja mitte kellelgi pole mingit ütlemist (mitte et ma lapsest peast seda võtta oleks tahtnud või et ma praegugi seda niiväga tahaks, aga noh, tuleb ju ikka miskit positiivset välja võluda nõmedast olukorrast või kuidas?)

Ahjaa... kui pärast külmetamist kaks küüslauguküünt ära süüa, siis ei kao maitse suust enne järgmist õhtut. 24h maitseelamus garanteeritud (ka pärast korduvat hambapesu ja pidevat nätsu järamist). Võite teinekord proovida ja siis järgmine päev tööle minna inimestele näkku röökima näiteks. Võin lubada, et teie kaasvestlejad on sel päeval tavapärasest oluliselt järeleandlikumad.

0 Comments:

Postita kommentaar

Links to this post:

Looge link

<< Home