Kõige vägevam bloogh üldse maailmas tõenäoliselt

See bloog siin on selleks, et ma saaks kuulsaks ja palju raha. Siis ostan suure bmw! Ja elu on täiuslik!

teisipäev, veebruar 14, 2006

Jooge kiiremini, minge ära!

Laupäevane peomöll oli tüki aja jooksul üks kreisimaid. Jättes kõrvale kõiksugu muud nüansid, sooviks ma siinkohal avalikult rääkida ainult ühest kindlast episoodist, mis seondub sellise täiesti persse kukkunud teenindusega kohaga nagu seda on St.Patrick-see-mis-asub-karja-tänaval.

Ma saan küll täielikult aru, et kohalikele talitajatele makstakse tõenäoliselt miinimumpalka (ja ma pean silmas nelja peale kokku), kuid laupäeva öösel vastu pühapäeva, kui ma olen enamiku inimestest maailmas juba ilusaks joonud, ei ole see sügavalt minu mure.

Strike 1:
Nimetatud padu koht nimega St.Patrick on siis kirjade järgi avatud kella 4-ni hommikul. Teoorias on see neist kena, kuna kohti, mis nii kaua veel lahti on, väga palju ei leidu. Praktika on aga teistsugune. Praktika on see, et pool tundi enne sulgemisaega lõpetatakse teie teenindamine. Seega ostavad targemad meie seast enne maagilise aja saabumist lauda õlle hulgi, et inimese kombel, vaatamata sitale teeninduskultuurile, koha sulgemiseni tiksuda saaks.

Strike 2:
Viimase veerand tunni ajal tuletatakse teile pidevalt meelde, et kohe paneme kinni ja te peate hakkama ära minema. No perkkö! Ma saan aru, et te sulgete, me oleme sellega arvestanud ja me läheme varsti ära. Kui ma seda teile üks kord ütlen, siis kehtib see ka teine ja enam kord kui te jälle "meelde tuletama" tulete.

Strike 3:
Kaks minutit enne 4 tulevad siis talitajad kambakesi laua kõrvale seisma ning mögisema: "Minge ära, me paneme kinni! MINGE ÄRA!" PERSE, MA ÜTLEN TEILE! Ma ei ole tavaliselt kuigi konfliktne inimene, suud julgen lahti teha ainult virtuaalselt ja anaalnüümselt, aga kui ma olen ikka mõned õlled võtnud, siis olen ma julge! Ja nii ma neile arvasin midagi nende käitumisloogika kohta. No krt, kui ma olen näiteks pangas, siis ei hakata mind poole diili pealt punkt kell 17 välja viskama, kuna "Me paneme kinni, minge ära!" ega öelda mulle 16:30, et "kahjuks tellerid enam uusi kliente vastu ei võta, minge ära!" Sama lugu kaubanduskeskustes. Kui ma ikka 23.00 olen Selveris sees, siis ma olen Selveris sees ja mind oodatakse ära. Ei öelda, et kassad on juba kinni, minge ära! Muidugi mõista olen ma ka mõistlik ning küllaltki viisakas inimene ning ei venita meelega. Pigem teen just kiiremini, kuna mul on piisavalt ebamugav teades, et minu järgi oodatakse.

Seega, FUCK OFF!! KRDI TALITAJAD ST.PATRICKUS-SEE-MIS-ON-KARJA-TÄNAVAL!! Me katsusime täiesti mõistlikud olla ja piisava kiirusega õlled ära juua ning teiega viisakalt suhelda, aga kui te FAKING MÖLAKAD ei taha oma tööd teha, siis KEEGI KRT EI KÄSI TEIL TALITAJA AMETIT PIDADA!

0 Comments:

Postita kommentaar

Links to this post:

Looge link

<< Home