Kõige vägevam bloogh üldse maailmas tõenäoliselt

See bloog siin on selleks, et ma saaks kuulsaks ja palju raha. Siis ostan suure bmw! Ja elu on täiuslik!

reede, juuni 17, 2005

Ma kargan Sind!

jah... see on nüüd siis viimane sõna reklaamimaailmas. Kõnnid rahulikult mööda tänavat ja järsku karjutakse Sulle reklaampostilt visuaalselt näkku: "MA KARGAN SIND!" Mis ma teinud olen? Miks mind niimoodi ähvardatakse?! Ma ei taha ju?! Aga pole parata. Kui ikka selline korralik 3x5m lahmakas mustal taustal on otsustanud, et ta Sind kargab, siis pole vist midagi teha ning tuleb alluda. Ainult et seda reklaamitavat toodet ma vist vabatahtlikult ei osta. Või äkki tähendabki see ähvardust, et "OSTA MEIE TOODET, VÕI MA KARGAN SIND!!!"?

Näete siis, kui keeruline on see tänapäeva reklaamimaailm. Tavainimene puhta segadusse viidud ja siis nõrkusehetkel hakatakse Sind veel kargama. Ja siis mõned silmaklappidega ringi liikuvad esteedid arutavad veel aeg-ajalt midagi nii softi nagu ilusa naisekeha ära kasutamine reklaamides ja kui halb ja demoraliseeriv see ühiskonna jaoks on. Samal ajal ronivad mingid Sind lausa avalikult ja häbitundeta kargama! Kohutav ju!

Seega, ostke kõik Pedigree'd või teid ässitatakse kargama kõik need sajad kui mitte tuhanded välja koolitatud pedigrii-koerad!

"I BONE YOU!"
http://www.pedigree.ee

0 Comments:

Postita kommentaar

Links to this post:

Looge link

<< Home